Ułatwienia dostępu

Okej, wiemy, że każdy to mówi…

ale nasza kampaniaPROszę o poMOCjest naprawdę wyjątkowa! Wygląda trochę jak rozmowa w telefonie zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111.

Najpierw bardzo dokładnie wsłuchaliśmy się w to, jakie są Wasze potrzeby? Czego nie wiecie, kiedy myślicie o sięgnięciu po wsparcie? Czego się obawiacie? Jakich informacji Wam brakuje? O czym piszecie nam w komentarzach na TikToku lub na Instagramie? 

Kiedy już posłuchaliśmy to stwierdziliśmy, że przez ten najbliższy rok potowarzyszymy Wam w tych różnych niepewnościach. Tak jak towarzyszymy 116 111. Podrzucimy parę pro-tipów. Trochę ładnych widoków. Na przyszłość. Czasem jakiś żarcik. Dużo ciepełka i nadziei. Na rolkach K. powie tysiąc razy „natomiast”, bo z jakiegoś powodu to jej ulubione słowo. Natomiast nie ma w tym nic złego… 

Zerknijcie do naszego kalendarza!

S jak Styczeń,
S jak Start

L jak Luty,
L jak Lustra

M jak Marzec,
M jak Mylne myśli

K jak Kwiecień,
K jak Kto powie mi jak?

M jak Maj,
M jak Moje Potrzeby, Wasze Oczekiwania

Cz jak Czerwiec,
Cz jak Czy też to znasz?

L jak Lipiec,
L jak Limit

Rok ma 12 miesięcy. Nasza kampania ma 12 miesięcy – każdy z nich będzie miał swój temat przewodni, związany z sięganiem po wsparcie. 

Przez cały ten rok możecie nas pytać o różne rzeczy. Możecie do nas dzwonić na 116 111 i pisać do nas przez stronę: 116111.pl , żeby dowiedzieć się więcej, upewnić, sprawdzić. Sekcja komentarzy na Instagramie i TikToku także jest do Waszej dyspozycji.

Wyrywajcie z nami kartki z kalendarza, obserwujcie nas na Instagramie i TikToku: 116111.pl, zerkajcie tutaj. 

Od teraz u nas PROMOCJA – dokładniej to

PRO + MOC + JA

Dobrze, że tu jesteście.
To najważniejsze podobieństwo z telefonem zaufania 116 111.